EL GUST PER LA LECTURA: “poemes dibuixats”

Aquest curs l’alumnat de primària participa a la XXIX edició del concurs “Gust per la lectura” en diferents categories però amb modalitat comú: l’autora TINA VALLÈS.

L’alumnat de cicle superior hi participa en la categoria C, modalitat C2. Per fer el treball final han llegit i treballat  “Mira” de TINA VALLÈS i il·lustrat per Mercè Galí.

La Mira, la protagonista d’aquest relat, mira però no li agrada gens que la mirin. La Mira no és la mateixa dins de casa que fora i haurà d’aprendre a viure amb la seva timidesa amb l’ajuda dels seus pares i de totes les coses que li van passant amb els seus companys. També aprendrà a valorar la seva gran afició. Quina afició? Si ho voleu saber llegiu “Mira”.

Així doncs, les alumnes de cicle superior, després de llegir i treballar el llibre, s’han llençat a explicar  la història de manera creativa mitjançant poemes i dibuixos que elles mateixes han elaborat de manera molt minuciosa. Per això han anomenat el seu treball : “Poemes dibuixats“. En aquest vídeo us el presenten i llegeixen. Desitgem que us agradi: