CONTES PER UN MÓN MILLOR

Avui és celebra el dia de la no-violència i la Pau: DENIP.

Aquest any seguint  la proposta de “Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida” hem volgut abordar la temàtica de la comunicació no violenta.

Les paraules i els gestos sovint són l’arrel de molts conflictes. En el context escolar, l’assetjament verbal i el bullying són un exemple de violència amb un greu impacte psicològic sobre els nens i nenes.

Reflexionar com ens comuniquem i aprendre sobre la comunicació no violenta pot ajudar a prevenir i a resoldre conflictes a l’aula però també a donar eines per l’educació per la pau i la justícia social.

A la nostra escola els grans aliats per treballar qualsevol temàtica son els contes i àlbums il·lustrats i per això, la fada i el follet ens n’han portat uns quants per llegir, reflexionar i gaudir. De ben segur us agradaran: