CELEBREM EL NADAL A L’ESCOLA

A l’escola no vam voler marxar de vacances sense fer la nostra festa de final de trimestre i celebració de Nadal.

Aquest curs, com que ja havíem fet teatre el dia de la celebració de tota la ZER, hem volgut fer la lectura d’un clàssic: “Conte de Nadal” de Charles Dickens. Ens ho vam preparar molt bé i entre tots i totes vam fer una molt bona lectura (tot i les petites “pifies” del directe amb els efectes especials):

Després vam cantar nadales i vam cagar el tronc. I, per acabar, tots junts vam degustar un esmorzar ben nadalenc!

Moltes gràcies a tots els que ens vàreu acompanyar.