Anem a buscar el tió i fem el pessebre a l’ajuntament

El dilluns 4 de desembre, a la biblioteca el Follet i la Fada ens van portar una carta del Tió i vam sortir a buscar-lo. El vam trobar una mica cansat de tant camí i el vam apropar a l’escola.

Amb els consells que vam poder llegir al llibre: “Com cuidar el tió i evitar que cagui abans d’hora”, ara el tenim ben calentó i molt ben alimentat.

Avui, com ja és tradició a la nostra escola, hem anat a l’ajuntament a fer el pessebre i a decorar l’arbre. Els més petits s’han encarregat de fer un bonic cartell que ja llueix sota el pessebre.