16è Concurs de dibuix Mas Blanch i Jové

El passat 20 de desembre va tenir lloc, al Celler Mas Blanch i Jové de la Pobla de Cérvoles, l’acte d’entrega de premis del XVI Concurs de Pintura que convoca el celler i en el qual, des de fa anys, ens agrada molt participar.

L’alumnat de l’escola hi va participar amb molta il·lusió i els resultats no podrien ser més satisfactoris: vam obtenir cinc premis en diferents categories.

Estem molt contentes del treball realitzat i volem felicitar tot l’alumnat i donar una enhorabona especial a l’alumnat guanyador. Darrere de cada dibuix hi ha hagut esforç, creativitat, dedicació i moltes ganes de fer-ho bé. A més, el dibuix de l’Ana Lucia va ser l’escollit per convertir-se en la felicitació de Nadal del celler, quina il·lusió!

Aquest tipus d’activitats fomenten l’expressió artística, la confiança en un mateix i el gust per crear, i són una gran oportunitat per aprendre i gaudir a través de l’art. Per tot plegat, volem agrair la iniciativa als organitzadors del concurs.

Felicitats a tothom per la gran feina feta!
A continuació, us deixem algunes fotos on es pot veure l’alumnat durant el procés de creació de les obres, així com els guardonats amb els seus dibuixos i la felicitació nadalenca del Mas Blanch i Jové.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>