MATEMÀTIQUES EN MOVIMENT A CASA I AMB FAMÍLIA

Des de l’Escola Els Quatre Vents hem pensat que una bona manera de continuar aprenent matemàtiques a casa, és fer servir el nostre Projecte d’Innovació “Les Matemàtiques en Moviment”.

Per aquest motiu hem creat una sessió per a cada cicle per repassar continguts vistos a classe i que podeu fer a casa amb l’ajuda i la participació de tota la família. Així també les famílies coneixeran en primera persona en què consisteix la nostra manera de treballar les matemàtiques.

Des de l’escola us agrairíem que féssiu alguna foto o vídeo mentre esteu fent les activitats i ho enviéssiu juntament amb el full de respostes al correu pvicent2@xtec.cat per poder editar després un vídeo recordatori d’aquestes activitats en família.