FESTA GRADUACIÓ ALUMNES 6è 18-19

El divendres passat, vam celebrar a l’escola Els Quatre Vents l’acte de graduació dels i les alumnes de 6è.

Va ser una tarda molt emotiva. Va començar amb la cloenda de l’activitat emocional per les famílies de 6è, on les emocions estaven a flor de pell ja que veure un vídeo personalitzat de fotos dels fills escoltant de fons la carta que els nens els havien escrit va ser molt emocionant.

A mitja tarda, vam continuar amb la festa de garduació on cada curs va dedicar unes paraules i un ball als companys de 6è que marxaven. Després va arribar el moment de l’entrega d’orles i el llançament del birret, moment que pels alumnes és especial i divertit.

Per acabar, i després dels discursos dels alumnes, dels tutors i de la directora Anna Vidal Palau, va arribar el moment més emotiu per a mi. Van pujar tots els alumnes de 6è a l’escenari per acompanyar a la Laia Batlle, mentre ella cantava la cançó “La meva escola” (adaptació de “El meu asteroide” del musical del Petit Príncep) d’una manera espectacular com sempre fa. Poder escoltar una cançó tan maca, amb una lletra tan personal per la nostra escola em va posar els pels de punta.

A la nit vam fer un sopar de germanor al pati de l’escola on vam compartir moments i xerrades amb les famílies i els alumnes mentre ballàvem i rèiem.

En definitiva, dia perfecte per acomiadar el curs 18/19.

ÚLTIMS DIES DEL CURS 18-19

El curs 18-19 s’acaba!!
Els nens i nenes i mestres s’ho passen d’allò més bé per acomiadar el curs!!
Referent al partit de futbol alumnes de 6è-mestres, us informem que han guanyat els mestres però només per un gol!! Ha estat un partit molt igualat!!
Si cliqueu la… Llegeix més»

VÍDEO RESUM DEL CURS 18-19

En aquest vídeo us presentem un recull dels projectes i aprenentatges que hem viscut a l’Escola Els Quatre Vents durant aquest 18-19. Ha estat un curs molt divertit i ple d’ensenyances que ens han servit per aprendre d’una manera que sempre podem fer servir. Les… Llegeix més»

REVETLLES SEGURES

Avui a l’escola s’ha portat a terme una gran jornada gràcies al Servei Territorial de Protecció Civil de Tarragona, concretament el tema ha estat REVETLLES AMB PRECAUCIÓ

L’estructura de la sessió ha estat:

1. Benvinguda institucional
  2. Explicació dels diables
  3. Representant de la Creu Roja, els accidents i primers auxilis
  4. Representació teatral… Llegeix més»

HEM PARTICIPAT A LES PROVES CANGUR

Aquest curs alumnes de 5è i 6è han participat a les PROVES CANGUR.
Les proves Cangur (altrament dites International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans frontières) és un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès.… Llegeix més»

ANEM AL CANTÀNIA

El passat dimecres 15 de maig els alumnes de 6è de primària van fer l’esperat concert de la Cantània al teatre Àngel Guimerà del Vendrell. Aquest curs amb la Cantània es van endinsar a l’univers brossià i van poder gaudir de la música amb majúscules,… Llegeix més»

COLÒNIES CICLE SUPERIOR

Els i les alummnes de Cicle Superior acabem d’arribar a la casa de colònies!!
Clicant a la següent foto podreu anar mirant totes les fotos que fem durant aquestes tres dies.
Vinga famílies, descanseu perquè 3 dies passen molt ràpid!!

JORNADES CIÈNCIES-19

Els dies 16 i 17 de maig s’han portat a terme les jornades de ciències a l’escola Els Quatre Vents.
Tots/es els/les alumnes han realitzat 4 tallers científics: espais de descoberta i experimentació, on els alumnes s’han posat en contacte amb les ciències d’una manera pràctica… Llegeix més»

FORMACIÓ PRIMERS AUXILIS MESTRES DE L’ESCOLA

El passat dimecres dia 8 de maig els mestres van rebre una formació de primers auxilis.
Les infermeres del CAP de l’Arboç van recordar al professorat del centre temes importants com:

• Cadena de supervivència, Utilització del DEA, respiració, …
  • Al.lèrgies
  • Altres situacions

La xerrada va ser molt interessant i els mestres… Llegeix més»

JORNADES D’ENTITATS-19

El passat divendres es van iniciar les Jornades d’Entitats del municipi de Sant Jaume dels Domenys.
La nostra escola va donar el tret de sortida d’aquestes jornades presentant els projectes de música que es porten a terme al centre. Concretament els alumnes protagonistes  van ser:
Nens i… Llegeix més»

CROS ESCOLAR

El diumenge 12 de maig es va celebrar el cros escolar a Sant Jaume dels Domenys.
L’organització del cros va anar a càrrec de l’Ampa amb la col.laboració de pares/mares i mestres de l’escola.
Van participar més de 80 alumnes del centre i també d’altres escoles.
La diada… Llegeix més»