PRESENTACIÓ PROJECTE BANDA ALS NENS I NENES DE 3r

La banda ja comença a agafar forma! Tots els alumnes de 3r ja hem començat a bufar i ho hem fet molt bé. Ja tenim els instruments triats i ja sabem qui som saxofonistes, clarinetistes, trombonistes i trompetistes. Aviat començarem a preparar el concert de Nadal perquè ens pogueu venir a escoltar. Hi esteu tots convidats!

Informació llibres 18-19

VENDA DE LLIBRES DE 3r a 6è (INFORMACIÓ)
Benvolgudes famílies, Si voleu comprar els llibres a l’Ampa us informem de les possibilitats que teniu:
1) Comprar només els llibres que s’escriuen nous (40 €)
2) Comprar els llibres que s’escriuen nous i la resta reutilitzats (90 € /… Llegeix més»

Article banda

El dia 18 de juny al gimnàs de l’escola vam realitzar la cloenda del projecte de la banda. Hi van participar els alumnes de segon, que seran els que començaran el curs vinent el projecte, conjuntament amb els nens i nenes de tercer i quart.
Després… Llegeix més»

Vídeo Curs 17/18

Avui mateix s’ha acabat un altre curs pels nostres alumnes i com ve sent tradició ja tenim aquí el vídeo en el que podem gaudir de moltes de les coses interessants que fan els nostres alumnes per aprendre.
Ells són qui ens fan millorar cada dia… Llegeix més»

Entrada blog música 5è

Hola a tots/es!

Per acabar amb el projecte de la música d’entrada hem estat treballant les bandes sonores: com van sorgir, la seva finalitat i alguns dels compositors de BSO més coneguts com ara John Williams o Hans Zimmer.

Hem vist exemples de diferents tècniques que utilitzen… Llegeix més»

INAUGURACIÓ DE LA COBERTA DEL PATI

Avui dia 14 de juny hem acabat de posar la cirereta a una de les infraestructures que més enfortirà els ensenyaments a l’Escola Els Quatre Vents, l’acte d’inauguració de la coberta de la pista del nostre pati. El fet de tenir aquest espai ens reafirma més… Llegeix més»

English day

Un divendres més continuem amb el projecte “English day” a la nostra escola.
Aquest és un projecte nou d’aquest curs amb el que intentem promoure i conéixer més la llengua anglesa del que fem a les hores designades per a tal.
Cada divendres el professorat comuniquem les… Llegeix més»

Cantem al Cantània!!

Un any més els alumnes de sisè han participat al projecte Cantània i el passat dia 15 de maig van fer el concert al Teatre Àngel Guimerà del Vendrell.

Aquest projecte consisteix en treballar una desena de cançons per veus, memoritzar-les i interpretar-les envoltats de músics… Llegeix més»

SANT JORDI 18

Un any més, tot i els contratemps (calor i espai) a la nostra escola es va celebrar el dia de Sant Jordi. El dia on els veritables protagonistes són els nens i nenes de l’Escola Els Quatre Vents.
Al matí, els i les alumnes de 6è… Llegeix més»

Animació lectora: Sant Jordi

Aquesta setmana els i les alumnes de 5èB ens han representat la llegenda de Sant Jordi. Els infants i els pares han pogut gaudir de la petita obra a la biblioteca de l’escola.