Carta dels REIS ciutat de Castelldefels

Aquest curs, els i les alumnes de tercer ens hem presentat com cada any al concurs de la carta dels reis que organitza l’ajuntament de Castelldefels.

Durant el mes de novembre vam estar escrivint la carta de cada classe, tenint en compte l’eix transversal de l’escola que ens defineix. Tots els esforços van ser recompensats quan ens van comunicar que la classe de 3rB havia guanyat el concurs i la classe de 3rA va quedar en segona posició.

El dia 5 de gener, els i les alumnes de 3rB vam pujar al balcó a llegir la nostra carta i vam poder estar amb Ses Majestats els Reis d’Orient!

Tota una experiència que no podrem oblidar mai!