30 de gener :DIA INTERNACIONAL DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Avui a l’escola hem celebrat plegats el DIA INTERNACIONAL DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA.  (a sota en teniu algunes imatges).

Avui 30 DE GENER a l’escola hem celebrat tots plegats  el DIA INTERNACIONAL PER LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA. La iniciativa de celebrar aquest dia va néixer el 1964 per a fomentar l’educació per la tolerància, la solidaritat, el respecte  als drets humans, la no violència i la pau. Cada 30 de gener, en commemoració de l’assassinat de Mohandas Gandhi, celebrem en escoles de tot el món el cant per la Pau i la No Violència.

Així doncs, i en motiu d’aquesta diada, hem compartit al llarg del dia diferents activitats entre tots/es per celebrar-ho de forma especial: foto col·lectiva,  mural “BATECS PER LA PAU”, emprempta per la Pau…

Volem agrair al Consell Municipal de Pau i Solidaritat de l’Ajuntament  el regal que ens van fer ahir a l’acte de” LLIURAMENT  DE GOMES D’ESBORRAR PER LA PAU. Es tracta d’una goma d’esborrar que ens ajudi a recordar que qualsevol tipus de violència fa mal a les nostres vides i a les nostres comunitats i que, per tant, cal eliminar-la.

Els nens i nenes de P3A de la classe de la Pau han estat els encarregats de fer-nos entrega d’aquest obsequi tan especial acompanyats del meravellós poema de la Joana Raspall “Si jo fos”.

Aquí us deixem algunes imatges de la diada:

Lliurament de les”GOMES PER LA PAU”

Deixem la nostra emprepta al MURAL: “BATECS per la PAU…el RESPECTE…la IGUALTAT”  i decorem els cors de “Som i Sentim”