V.O.T.E “The Voices Of The Earth”, el nostre projecte ERASMUS+ continua!

Des del curs 2020 l’escola forma part del projecte Erasmus+ d’associació escolar internacional amb 5 escoles europees més (Anglaterra, Itàlia, Turquia, Grècia i Bulgària). El nostre projecte té com a objectiu treballar i desenvolupar diferents ODS  de l’agenda 2030.

Amb “The Voices of The Earth” , volem abordar conjuntament desafiaments globals, objectius ambientals i climàtics, de valors socials i educatius. Així mateix, volem treballar  cap a una millor comprensió del patrimoni cultural Europeu i dotar d’igualtat d’oportunitats a l’alumnat d’explorar un entorn més ampli, més enllà del seu propi país i desenvolupar una consciència global i cultural.

Des del curs 2020 hem estat inplementant activitats virtuals entre els 6 països ( trebades virtuals, creació de la mascota, el logo i el cartell del projecte, etc).

La situació de la pandèmia COVID19 ha fet que no es poguessin dur a terme les activitats presencials de mobilitats d’alumnat als diferents països participants. No obstant, hem aconseguit poder ampliar el nostre projecte 12 mesos més i tenir la possibilitat de fer aquestes mobilitats durant el curs 22-23.

Estem molt contents que finalment representants de l’alumnat de  6è  puguin gaudir d’aquesta oportunitat de participar en un projecte internacional amb tots els beneficis que això els aportarà. L’alumnat viatjarà en petits grups d’alumnes (4 a cada país), acompanyats de 2 docents, que es convertiran en ambaixadors del projecte i de les seves escoles. L’objectiu és aprendre i compartir coneixements a partir d’activitats pràctiques basades en el treball cooperatiu internacional. Tanmateix tindrem l’oportunitat d’acollir-los al nostre centre durant el proper mes d’abril. Les mobilitats estan plantejades amb una durada aproximada de 6 dies.

Calendari de les mobilitats:

• Bulgaria (mitjans d’octubre 2022)
  • Itàlia (finals de novembre 2022)
  • Grècia (pendent de concretar)
  • UK (pendent de concretar).
  • Castelldefels ( finals d’abril).

Ja estem posant fil a l’agulla amb el”team Erasmus” que marxarà a Bulgària! Us anirem informant!