Tallers internivell Infantil

Aquesta última setmana abans de les vacances ha estat especial. Hem preparat l’àlbum, el detallet de nadal per les nostres famílies, hem decorat l’escola, hem tingut la visita del pare Noel, hem fet el festival i li hem donat la carta als ajudants dels reis. També hem tingut temps de fer uns tallers internivell, és a dir, ens hem barrejat tots els alumnes d’infantil i hem anat passant per diferents activitats. Ha estat divertit ja què hem pogut estar amb altres nens i nenes que són d’altres classes. Hem fet jocs tradicionals com “la sabateta la cus-cús”, “el pica- paret”, “el joc de les cadires”, hem fet d’investigadors buscant coses perdudes, també hem gaudit amb la música ballant cançons ben conegudes per tots i amb la plàstica maquillant-nos o disfressant-nos i també hem fet un mural ben divertit que està al passadís.

Ens ho hem passat d’allò més bé!!

foto tallers internivell