Projecte vers l’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA) curs 20/21

L’escola Els Pins participa aquest curs en el projecte per a l’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA) amb un projecte anomenat “Tots i totes cap a l’èxit educatiu”. Aquest projecte engloba dos modalitats:

Modalitat A: Reforç educatiu extern, “ Tallers d’oralitat en llengua anglesa” en horari lectiu i SEP. Les competències treballades són: la competència lingüística anglesa i la d’autonomia i iniciativa personal. Aquest taller està impartit per agents externs als infants de 5è i 6è.

Modalitat B: Extensió educativa amb un component lúdic, en horari lectiu són els  “Tallers  artístics per millorar les competències socials, artístiques i tecnològiques”. Els tallers són d’Art, Teatre i Steam. Aquests tallers són impartits per agents externs experts als infants de 4t, 5è i 6è.

Aquest projecte finalitzarà el juny de 2021 i està adreçat a  l’alumnat de 4t, 5è i 6è.

Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digitar Sub-direcció General de transformació Educativa i està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.