Projecte CISCO 5è

I per què no inventem? Els alumnes de 5è de seguida van acceptar el repte i per grups van treballar de valent més de dos mesos per aconseguir donar-li forma a grans idees que poden millorar el nostre dia a dia. Com? Desevolupant idees tenint en compte l’Internet de les coses. Així, van passar les sessions (DESIGN THINKING) pensant la idea, definint-la, prototipant-la, escollint la millor estratègia de marqueting fins arribar al dimarts 30 d’abril que van haver de presentar els seus projectes davant d’un tribunal expert extern. Podeu veure les exposicions dels diferents grups al youtube de l’escola.

Donar l’enhorabona a tots els grups per l’esforç, interés i il·lusió amb la que heu treballat. Finalment felicitar als grups finalistes “Explosión de ideas”, “Coverbag” i “Turbomarket”  i al grup guanyador  per la seva innovadora idea amb el Ecoclean. Aquest últim grup aviat hauran d’anar a les oficines de CISCO de Barcelona a presentar el seu projecte.