Premiats Jocs Florals 2018

El passat 20 d’abril, dins de la Setmana Cultural, vam celebrar a l’escola els V Jocs Florals i vam fer entrega dels premis als guanyadors/es i finalistes d’aquest certamen literari.

Aquest any,  el nostre eix transversal ens ha apropat a les  dones que han fet i que faran història, i per això hem dedicat aquest certamen  a la igualtat d’oportunitats entre nens i nenes. Les nombroses obres que hi van participar, tant en la modalitat lliure com de treballs d’escola, eren fantàstiques i triar els/les finalistes va ser una tasca molt complicada. Volem agrair moltíssim la col·laboració en la selecció dels guardonats  als membres del jurat d’enguany que ha estat format per membres de l’Ampa: Núria Lara, Cintia Fornós i Toni Romera;   mestres jubilades de l’escola: Teresa Valero i Ana Conde i  l’equip de mestres dels Pins.

Moltes felicitats a tots i a totes!