Per Carnaval…XOCOLATADA SOLIDÀRIA per a la investigació del càncer infantil.

El 15 de febrer se celebra el Dia Internacional del Càncer Infantil amb l’objectiu de sensibilitzar i conscienciar sobre la importància dels desafiaments als quals s’enfronten els nens/es, els adolescents i les seves famílies i poder aconseguir que tots els infants del món tinguin accés a un diagnòstic i tractament adequats.

Nosaltres volem aportar també el nostre granet de sorra participant activament en aquesta diada.

És per això que el  divendres 21 de febrer  l’alumnat de 5è , que dins de l’eix transversal s’han centrat en les tasques de VOLUNTARIAT, serà l’encarregat d’organitzar i dur a terme una XOCOLATADA SOLIDÀRIA amb la col·laboració de l’AMPA per tal de  recaptar fons per aquesta causa.

Es participa en aquesta activitat promoguda per l’Hospital de Sant Joan de Déu i el propòsit d’aquest any és arribar a fer 1.200 xocolatades solidàries a tota Espanya. Tot el que es recapti, anirà al fons per a la investigació contra el càncer infantil.

Des de cada tutoria de primària es farà la venda de tiquets amb el preu simbòlic de 0,50 euros i per al cicle d’Infantil, es realitzarà la venda en una paradeta a la porta d’entrada a la tarda.

Un dels objectius de l’alumnat de 5è és promoure la participació de totes les famílies de la nostra escola a través dels seus fills i filles però tenint clar que el dia de la xocolatada, no cal portar tiquet ja que tothom tindrà el seu xocolata.

Us agraïm el vostre compromís amb l’activitat proposada i la vostra col·laboració inestimable.

Alumnat de 5è i tutores.