5è Virtual Reality Project

Vinculat amb la temàtica del projecte, l’Edat Mitjana, l’alumnat de 5è porta unes setmanes preparant rutes 3D per a que, entre ells, puguin explicar-se les particularitats de l’arquitectura de l’època.

Primer de tot van escollir edificacions creades a l’Època Medieval, com ara edificis romànics o gòtics, castells o representants de l’arquitectura musulmana de l’època.

A partir d’aquest punt les van recercar en imatge 3D al Tour Creator, el programa emprat per a crear les seves rutes virtuals.

L’alumnat va marcar els diferents punts d’interès, des dels merlets dels castells fins a les bòvedes de creueria de les catedrals gòtiques, fent una descripció dels mateixos per al moment de l’explicació.

Ahir finalment vam començar les nostres exposicions a l’aula Taronja, fent una immersió en cadascun dels llocs que els companys ens presentaven.