Padrins i fillols 6è-P5

La setmana passada, els alumnes de 6è i P5 ens vam ajuntar per primera vegada durant aquest curs per realitzar una activitat conjunta.

A través d’aquest tipus d’activitats cooperatives, els alumnes, tant padrins com fillols, adquireixen un vincle molt especial.

En aquest cas, amb l’objectiu de realitzar una postal de Nadal, s’havien de posar d’acord de com decorar i quins desitjos demanar. Així doncs, per parelles de diferents nivells, els alumnes de 6è es van responsabilitzar d’ajudar i guiar als més petits, respectant les seves aportacions.

El resultat va ser increïble, però sobretot, ho vam passar molt bé!