P5 troba el tió

Ja tenim al tió a l’escola!

Fa uns dies la reina de les neus ens va trucar una mica trista perquè feia des que no veia al tió. Mentres ella estava al castell de Castelldefels llegint, ell va sortir a passejar i ja no havia tornat, potser s’havia perdut! com que no portava mapa…

Ens va demanar ajuda per trobar-lo. Vam anar al parc de la muntanyeta i allí, després de fer unes proves i trobar trossos d’un mapa, vam aconseguir muntar el mapa que ens va portar fins el tió. Estava a prop d’una torre de guaita del parc!

Per poder tornar a l’escola, la reina de les neus ens va donar uns mapes per orientar-nos i per grups vam poder descobrir llocs de Castelldefels com l’ajuntament, la biblioteca o correus.

Un cop a l’escola vam trucar a la reina de les neus per dir-li que ja teníem al tió. Es va posar molt contenta i ens va dir que li agradava molt menjar coses saludables com peles de fruites, fruits secs o alguna galeta) i que també li agradava que li diguessin coses boniques. Així creixeria molt i podria cagar molt!

Et cuidarem molt tió!