Maria Conte, passa a la fase final dels Jocs Florals de Catalunya!

En nom de tota l’escola Els Pins volem donar l’enhorabona a la Maria Conte per haver estat la guanyadora de la seva categoría a la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya amb l’obra titulada:  “La llegenda dels Barons de l’Eramprunyà”.  Moltíssimes felicitats Maria!

Ara la Maria està convocada a la fase final dels Jocs Florals de Catalunya que es celebrarà properament a Barcelona. Quins nervis!!

Com ja us vam informar en una notícia anterior, la Jana Luengo de 6è i la Maria Conte de 4t havien estat seleccionades com a representants del nostre poble  en les seves categories.  La Jana i la Maria  van assistir a la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya acompanyades de les seves famílies i van poder gaudir d’un acte molt bonic i entranyable.  La Jana, era la segona vegada que hi assistia com a finalista i la Maria va ser la guanyadora de la seva categoria!!!

Un membre del jurat va llegir a tot al públic un fragment del relat escrit per la Maria i li va fer entrega com a guanyadora d’un diploma, un regal i una flor natural.

Tota l’escola està molt orgullosa de tenir a dues escriptores com vosaltres. No deixeu d’escriure, ens encanten les vostres històries.

Enhorabona a totes dues !!