L’Escola Els Pins i la UPC junts per la ciència

Enguany la nostra escola i la UPC, amb la col·laboració dels Serveis Educatius de Castelldefels, iniciem un projecte conjunt, millor dit dos. Els alumnes de quart de primària i de sisè tindran l’oportunitat de participar en el projecte pilot que iniciem amb la universitat que vol despertar l’interés del nostre alumnat per la ciència, tot aprofundint en el mètode científic.

Els alumnes de quart hauran d’elaborar la seves pròpies guminoles, per la qual cosa hauran de dur a terme un estudi i un anàlisi de les xuxes que es venen. Posteriorment serà el moment de crear-ne algunes de pròpies.

Els alumnes de sisè analitzaran el gast energètic que es fa a l’escola i buscaran maneres innovadores per crear una escola que sigui més sostenible fent servir la tecnologia. Així que anem cap a una Smart School.

El diari El Llobregat ja s’ha fet ressò d’aquest projecte, aquí teniu l’enllaç a la noticia: https://www.elllobregat.com/noticia/15867/coneixement/upc-i-els-pins:-una-aliana-educativa-que-fa-comarca.html