Espais d’aprenentatge a Infantil

Durant aquest curs el cicle d’Educació Infantil hem organitzat l’aula en diferents espais d’aprenentatge, de manera que es pot dur a terme un treball més individualitzat. Així l’alumnat es converteix en constructor del seu propi aprenentatge partint del joc, de la investigació i de les relacions amb els companys. Mitjançant aquests espais de qualitat, rics en estímuls, es fomenta l’autonomia dels infants i la seva autoregulació, generant riquesa d’intercanvi i cooperació.  Aquests espais són de lliure elecció i és el propi infant qui pren les decisions i cerca les seves pròpies estratègies per trobar les solucions davant reptes i situacions que s’anirà trobant. L’adult es presenta com un guía i observador.

Aquests són els espais que s’hi poden trobar: llenguatge plàstic, construccions, joc simbòlic, peces soltes – mini mons, llenguatge verbal i matemàtic, taula d’experimentació i racó de la Calma.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>