ESCOLA GUANYADORA AL CONCURS “CARTA ALS REIS 2022” AJUNTAMENT CASTELLDEFELS

Article Castelldefels Cultura (enllaç de la notícia)

Volem donar l’enhorabona a l’alumnat de 3rA de l’escola ja que ha estat la classe guanyadora en el concurs de la Carta als Reis promogut per l’Ajuntament de Castelldefels . La seva carta ha estat la seleccionada per a representar a les escoles de Castelldefels per ser llegida a Ses Majestats la nit del 5 de gener al balcó de l’ajuntament. Tot l’alumnat està molt content i emocionat, ja que és una carta escrita de forma col·laborativa entre tots els nens i nenes de la classe dels “IOGATEAMS”. Tenint present que aquest any tota l’escola treballa com a eix transversal l’ODS 3 de l’agenda 2030, el seu desig principal ha estat el de demanar Salut i Benestar per tothom. Si voleu sentir aquesta carta tant bonica que han escrit, us esperem la nit de Reis al Balcó de l’Ajuntament.

Moltes felicitats 3r! Bona feina d’equip!