CASTAWEEN 1r, 2n i 3r

La festa estrella de la tardor a la nostra escola és el CASTAWEEN. El nostre alumnat de 1r i 2n va poder fer un gran ventall d’activitats al voltant de la tardor i la Castanyera. Els més grans, els de 3r, van fer un seguit de propostes relacionades amb la nova tradició de Halloween.

La nostra escola es va engalanar amb moniatos i pinyes disfressades, scape rooms per rescatar a la Castanyera, decoracions terrorífiques, jocs de taula tematitzats, postres terroríficament dolces, exposicions internivells, sortida a la natura més propera,  truco-trato i concurs de disfresses entre d’altres.

En definitiva, un munt de d’experiències i vivències compartides per gaudir d’uns dies de festa. Aprendre mentre ens divertim, sempre és màgic.

Les classes de 1r, 2n i 3r.