2n- Contes i instruments del món

Aquest dilluns 7 de novembre, l’alumnat de 2nA i 2nB hem anat a la Biblioteca de Castelldefels, més concretament a la sala Margarida Xirgu. Allà ens han explicat diversos contes relacionats amb els continents de tot el món. Els/les alumnes s’ho han passat d’allò més bé ja que han participat amb l’actor cantant les cançons amb els diferents instruments que ha portat per ambientar i explicar els contes. Finalment, des de l’Ajuntament ens han fet una valoració per conèixer de primera mà què ens havia semblat el taller i ens han regalat un boc and roll per portar l’esmorzar.