5è Visita Cal Ganxo

El passat 21 d’octubre els alumnes i les alumnes  de 5è curs van realitzar una visita a Cal Ganxo, en ple Parc Natural del Garraf. L’objectiu principal d’aquesta sortida era conèixer l’hàbitat de l’àliga cuabarrada -una de les espècies més emblemàtiques del Parc- , quins factors posen en perill la seva supervivència i com millorar-la. Uns dies abans de la sortida, els alumnes varen visualitzar un vídeo del programa: “Espai Terra” de TV3.
Prenent el Centre d’Activitats Ambientals Cal Ganxo com a punt de partida i retorn, el recorregut realitzat va tenir una durada de 3 hores durant les quals no només es va parlar de la ja esmentada àliga cuabarrada sinó també dels altres éssers vius que habiten al Parc (perdius, conills, esquirols, coloms entre d’altres) amb el doble propòsit de conèixer els seus mètodes d’adaptació a l’entorn on viuen i fomentar hàbits i actituds respectuoses amb el medi que ens envolta.
També ens va servir per poder treure’ns a estones la mascareta (amb seguretat) i respirar aire pur!!!
Ramón i Mireia