QUINS BOC´N ROLL MÉS XULOS ENS HA DISSENYANT L’ALUMNAT DE 6è!

Durant uns quants divendres, l’alumnat de 6è, vendrà BOC’N ROLLs per tal de subvenciona-se les colònies i, naturalment, per contribuir a tenir cura del nostre PLANETA i no generar tants residus.

Els aparells del cos humà

Hola famílies,

L’alumnat de cinquè ha començat el tercer trimestre estudiant els aparells del cos humà.

Estan investigant com funciona l’aparell digestiu, el ciculatori, l’excretor, el nerviós i el respiratori.

Han començat buscant informació a llibres de la biblioteca i a alguna web. Un cop trobada la informació l’hauran d’organitzar,  entendre i escriure-la. Per últim, hauran d’exposar tot el que saben als seus companys.

Treballar en grups cooperatius els agrada moltíssim i aprenen els uns dels altres.

The Newton disc

Continuing with the Matter Project, we’ve been working on the LIGHT. Thanks to the Newton disc, we’ve seen that a rotating disc with segments in different colors (usually Newton’s primary colours: red, orange, yellow, green, blue, indigo, and violet)  appearing as white (or off-white or gray) when it spins very fast!

It’s been a fantastic discovery! We’ve enjoyed it so much!

JA TENIM CUINETES NOVES AL PATI.

L’AMPA DELS CINGLES CONSTRUEIX DUES CUINETES PER ALS PATIS DE L’ESCOLA

Un dels objectius de l’AMPA Els Cingles per aquest 2021 és transformar i millorar el pati de l’escola.
És amb aquest ànim que vam presentar als Pressupostos Participatius de l’Ajuntament la… Llegeix més»

PSICOMOTRICITAT A P3

ELS NENS I NENES DE P3 GAUDIM D’UN CIRCUIT ESPORTIU QUE HEM REALITZAT AL GIMNÀS DE L’ESCOLA. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ , ANEM AGAFANT SEGURETAT AMB EL NOSTRE PROPI COS.
JA ESTEM ESPERANT EL PRÒXIM REPTE.

ESTONES DE PATI

El pati és un magnífic espai educatiu i de creixement integral dels infants. Les possibilitats que ens ofereix són àmplies i variades.
Entreu i cliqueu la fotografia. Podreu veure com gaudeixen i aprenen els nens i nenes de P3.

El nombre PI

Aquesta setmana l’alumnat de sisè ha sortit a la pista del pati de l’escola per descobrir el nombre PI. Amb l’ajuda de cordills de diferents mides i guixos, han dibuixat circumferències. Després, entre tots hem parlat dels conceptes de radi, diàmetre i longitud. Ens ha… Llegeix més»

English project: MATTER MATTERS!

Hello everybody!

Students of 6th grade are doing the project in English. It is called Matter Matters. We are learning about the three states of matter and the possible changes. We are making lots of experiments and having fun!

Here you have some pictures about how to make a bouncing egg and how to make a cloud!

Fem matemàtiques manipulatives!

Els nois i noies de 6è estem treballant els nombres decimals. Per poder entendre millor la part decimal dels nombres, vam realitzar una activitat amb material manipulatiu. L’activitat consistia en representar nombres decimals amb diferents tipus de material: monedes i bitllets, cintes mètriques i blocs de base 10.

Aquesta activitat ens ha anat molt bé per entendre els nombres decimals i així poder-ho aplicar al nostre dia a dia.