ENS VEIEM EL 2 DE SETEMBRE

COMIAT 6è

El passat dijous 20 de juny vam fer el tradicional sopar amb les famílies de 6è, sopar que precedeix el comiat de l’alumnat de 6è. Com sempre, va ser una estona molt entranyable. Mireu i rieu una estona!

I FIRA D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

La primera fira d’activitats extraescolars va ser un èxit!

FESTA DE LA PRIMAVERA: Intercanvi de llibres i Hora de conte

El passat divendres 26 d’abril, l’AMPA va celebrar la festa de la Primavera amb dues activitats molt boniques: un intercanvi de llibres amb força èxit i participació i una hora de conte amb la bibliotecària Mercè Escardó. Moltes gràcies!

PROJECTE SOLIDARI 6è

Cada curs, l’alumnat de 6è participem en algun projecte solidari des de l’àrea de Valors. Aquest any hem decidit ajudar al grup Mifas que és una entitat de la demarcació de Girona, sense ànim de lucre, que treballa per a la integració social i laboral de les persones amb discapacitat física des de l’any 1979.  Aquest trimestre hem realitzat braçalets, clauers, punts de llibre i porta-llapis i els hem estat venent durant la jornada de portes obertes de les Jornades culturals. Hem demanat un donatiu voluntari i estem molt contents amb el resultat. Hem aconseguit recaudar gairebé 98€!

Moltes gràcies a tothom per la vostra col.laboració!