MATXEMBRADA 2021

Benvolgudes famílies;

Acabem d’iniciar  un nou curs i estem molt contents d’anunciar que aquest any recuperem  la nostra Matxembrada escolar; amb el compliment de les mesures COVID vigents.

Serà  una Matxembrada Scape  que tindrà lloc el proper dissabte 16 d’octubre.

La sortida serà esglaonada a partir de les 10h i fins les 12h, per a que escolliu quan voleu començar i quan voleu acabar.

El punt de sortida és part del joc, i totes les famílies inscrites rebreu indicacions via mail el dia abans per saber on us esperem. No patiu, que el recorregut és adequat a totes les edats i condicions físiques.

Encara que aquest any malauradament no podrem celebrar el dinar, us garantim un dissabte intens i divertit.

Confiem en la vostra responsabilitat respecte al compliment de mesures COVID de protecció i distància i que respecteu els grups bombolla/convivència.

Per inscriure-us cal que accediu al Google-forms adjunt abans del *dijous 14 d’octubre*:

Us esperem!