JORNADA INTENSIVA DEL 7 AL 22 DE JUNY. LUDOTECA.INSCRIPCIÓ.

Hola, famílies:
Aviat acabarem  un altre curs escolar, i com ja sabeu del 7 al 22 de Juny els alumnes faran jornada intensiva.
A continuació, el  formulari d’inscripció per a la ludoteca i autorització de sortida.
Llegiu atentament el formulari.
Si esteu interessats en utilitzar aquest servei, ompliu degudament la següent inscripció abans del 28 de Maig.
D’ OBLIDAGADA COMPLIMENTACIÓ PER A TOTS ELS USUARIS DEL MENJADOR  UTILITZIN O NO LA LUDOTECA,  JA QUE HI HA L’ AUTORITZACIÓ DE SORTIDA I RECOLLIDA PER ALTRES PERSONES I/O FAMILIARS.
Així mateix les famílies que tinguin previst ser baixa del SEM al mes de Juny, us demanem ho aneu notificant al menjador mitjançant el document de baixa que adjuntem, per tal de poder fer una previssió correcte de monitoratge.