JA TENIM CUINETES NOVES AL PATI.

L’AMPA DELS CINGLES CONSTRUEIX DUES CUINETES PER ALS PATIS DE L’ESCOLA

Un dels objectius de l’AMPA Els Cingles per aquest 2021 és transformar i millorar el pati de l’escola.

És amb aquest ànim que vam presentar als Pressupostos Participatius de l’Ajuntament la demolició de part de la pista esportiva, la instal·lació de diversos elements de joc i l’enjardinament d’una part del pati d’infantil.

Mentre esperem que es desenvolupin aquestes accions, un grup de pares i mares hem construït dues cuinetes: una per al pati d’infantil i una altra per al pati de primària. Són cuinetes de grans dimensions, d’uns tres metres de llargada, amb dues piques, fogons, un forn i diversos prestatges.

Per construir-les, hem fet servir materials resistents i adequats per a l’ús infantil com ara fusta tractada i pintura ecològica. A més, han obtingut la certificació pertinent d’un enginyer tècnic. Fer-les nosaltres mateixos ha suposat un gran estalvi econòmic i també ha servit per fer una mica més de pinya entre les famílies que hi hem participat.

Si us voleu implicar en qualsevol de les comissions de l’AMPA de l’escola, hi sereu molt benvinguts.

Necessitem reforços! Escriu-nos un mail a: infoampaelscingles@gmail.com.