Ens sumem a la Marató que trenca murs. Espai migdia.

“Aquest any arranquem una iniciativa que esperem sigui ben rebuda i aconseguim instaurar-la com una tradició.

Volem col·laborar amb La Marató de TV3, que enguany es celebra el dia 19 de desembre i està dedicada a la Salut Mental.

L’alumnat de menjador porta uns dies treballant en uns tallers de manualitats que es posaran a la venda en un mercat solidari, situat a la porta d’escola, el dia 16 de desembre de 16 a 17h, amb un preu simbòlic de 2  i 3€.

L’alumnat de sisè organitzarà el mercat, i tota la recaptació anirà destinada íntegrament a La Marató.

Esperem i desitgem la vostra col·laboració, els nens/es estan molt il·lusionats.

Podeu seguir aquesta iniciativa a IG a espai_migdia_escolaeslcingles.

Moltes gràcies.

La Marató que trenca murs": aquest any, per la salut mental