Assemblea Extraòrdinaria AMPA els Cingles. 22 de Juny 2021 a les 21:30h.

Ens plau convidar-vos a l’assemblea extraordinària de l’AMPA que tindrà lloc el proper dimarts 22 de juny de 2021 a les 21.30hUs n’adjuntem l’ordre del dia en aquest mateix correu.

En la situació sanitària que ens trobem actualment, no podrem celebrar l’assemblea com s’havia fet sempre. Serà una assemblea virtual a través de la plataforma Meet de Google. Per això caldrà que us hi inscriviu prèviament a través d’aquest formulari. Inscripció assemblea Ampa els Cingles. Quan ho hàgiu fet, rebreu un enllaç per accedir, participar i seguir l’assemblea en directe.

Les famílieinfos que no pugueu assistir-hi, rebreu un document de resum que també quedarà penjat al web de l’escola.

Com podeu veure en l’ordre del dia es preveu que sigui breu en relació als temes a tractar, així que us animem a participar.

Us hi esperem!

Salutacions,