CONCERT NADAL

La música és un element que viu constantment amb nosaltres, des que ens llevem fins que ens n’anem a dormir. El nostre entorn està envoltat de sons que, organitzats o no, ens acompanyen tot el dia. Amb el nostre projecte de la Coral pretenem viure l’escola des de les emocions i els sentiments que ens ofereix la música. I com ja venim fent des dels inicis de l’escola Els Cingles, aquest dissabte 16 de desembre, la Coral infantil, formada per l’alumnat de 5è, hem cantat a l’església de Sant Genís el tradicional concert de Nadal acompanyats de tots els familiars i ametlletans que han volgut ser-hi. Com sempre, hem cantat com els àngels!