Xerrada sobre el Bullying

El passat dimecres 22 de febrer l’alumnat de sisè de primària va rebre la visita d’una professional del Projecte Mirall per tal de tractar la importància i rellevància negativa de l’assetjament escolar a la vida dels infants, adolescentes, adults i qualsevol persona que té dret a viure lliure de pressions, assetjament, situacions desagradables, vexacions i altres experiències que els puguin limitar les possibilitats de viure plenament, feliçment i en llibertat. La setmana vinent farem la segona part del cicle.