CASTANYADA A 3R

TOTS SANTS I LA CASTANYADA

A LA CLASSE DE 3R “LES CASES I ELS CASTELLS ENCANTATS”

QUÈ HEM FET EL DIA DE LA CASTANYADA
El dimecres 31 d’octubre  vam celebrar la festa de la Castanyada a l`escola.  A la classe de 3r, vam portar dues pinyes per  cada nen i les vam decorar amb coses de la tardor.
Per la tarda el Benjamí ens va repartir 10 castanyes als nens i nenes que en volíem.  Ens vam disfressar de castanyers i castanyeres i vam ballar al gimnàs.
Alba ,Xavi ,Omaima i Loqmane.  3r CM
LA CASTANYADA
Aquest passat dimecres dia 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola.  Vam fer   unes pinyes que s’assemblaven a una persona.  Vam  anar al pati, i després vam fer un cartell per les pinyes.
Tot seguit vam anar a dinar.
Per la tarda, quan  vam  arribar a la classe vam ordenar la classe i passada una estona vam repartir els panellets i els vam guardar a la motxilla, tot seguit ens van donar les castanyes i ens les vam menjar disfressats de castanyeres i castanyers.  Més tard, vam anar al gimnàs a fer la dansa . Hi eren els nens i nenes d’Educació Infantil i Primària.  Quan vam acabar las danses vam anar cap a casa.

Erika, Albert, Arnau i Arturo.  3r CM

LA CASTANYADA
El dimecres dia 31 d´octubre del 2012 vam celebrar la castanyada a l´escola. Vam  fer 2 escultures  amb  pinyes  mentre els nens i nenes d’educació infantil estaven fent panellets.  Per la tarda vam menjar castanyes tots vestits de castanyers i castanyeres.  Tots  els nens  i  nenes de    escola  vam  anar al gimnàs  i els  nens  i  nenes de   3r  vam  ballar  l’Automedon.
Ivan ,Alexia, valentina i Juliàn.  3r CM

LA CASTANYADA
El dimecres dia 31 d`octubre vam celebrar la castanyada a l´escola. Just quan vam arribar a l’escola vam fer unes pinyes amb botons, amb escuradents etc.  Per la tarda ens vam disfressar de castanyeres i castanyers passada una estona vam ballar  l’Autemedon amb els nens de 4t i després de ballar els nens i nenes de 5è i 6è vam marxar a casa.

Jasmin,Rubèn i Laro.  3r CM

LA CASTANYADA

El  dimecres  dia  31  d’ octubre vam celebrar  la  castanyada.   Al mati vam decorar unes pinyes amb coses que no utilitzàvem a casa i van quedar molt boniques.     Els nens d’ Educació Infantil van fer panellets.   I per la tarda vam menjar castanyes. Ens vam disfressar de castanyers i castanyeres i vam fer el ball de la castanyada.  Acabada la festa ens vam emportar panellets  a casa.
Khalid, Eloi,Youssef i Ainara 3r CM