XI Fira de Robòtica Educativa RetoTech – Barcelona

Una representació de l’alumnat de 4t ha participat a la XI edició del Festival RetoTech que ha tingut lloc a Barcelona el passat 4 de juny.

Han presentat el seu projecte “Acondroplàsia, una aula a l’abast de tothom”, que aporta quatre solucions a les limitacions físiques amb les que es troba una persona que té aquesta condició genètica.

Ha agradat molt i l’han exposat amb moltes ganes a la resta d’alumnat i mestres d’altres centres que s’apropaven a la nostra taula. Al mateix temps, han pogut aprendre de la resta de projectes. De ben segur que ha despertat la curiositat i les ganes de continuar treballar amb les STEAM.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>