Activitats de tardor (Segon)

Quan va començar la tardor els nostres alumnes van portar elements propis de la tardor així com fulles seques. Aquí teniu una mostra del que vam fer amb aquest material que vam utilitzar per guarnir la nostra escola. Moltes gràcies per aportar tants elements de la natura!

El dia de la castanyada, els alumnes de segon van fer a classe unes galetes de tardor. Tenien una base i van posar-hi xocolata desfeta i van decorar amb fruits secs : nous, ametlles, avellanes, panses, pinyons… Ho vam posar a la nevera i… mireu com ho van embolicar!