Segon dia de colònies

Avui hem començat el dia caminant quasi 3 km per perxar els nens i nenes de 3r i 5è, mentres els petits veiem la casa de la fusta i escoltàvem els cants de les diferents aus. Hem tornat caminant a la casa per dinar i no hem deixat res al plat!
A la tarda els grans han fet sortida amb bici i els petits hem anat a un observatori d’aus on hem vist les flamencs amb telescopis i después hem anat a perxar. Ara acabem d’arribar de la disco i ens anem a dormir que demà ens espera la última espenta. Els grans fan pista americana i els petits veurem la desembocadura del Delta.
Disculpeu que no acompanyem amb fotografies però no tenim un bon servei de xarxa. Haureu d’esperar a que estem a l’escola.
Ens veiem demà a la tarda!!!!