Xerrades resolució conflictes

Benvolgudes famílies,

Aquest any es fan una sèrie de xerrades a l’alumnat d’Educació Primària sobre “Resolució de conflictes” a fi de resoldre certes actituds entre l’alumnat i donar-los eines que els ajudin a resoldre els problemes. Les xerrades les fa l’Estefanía Cardenete, psicòloga, membre de l’AFA i també mare de dos alumnes de l’escola. Les xerrades estan enfocades al treball dels conflictes des de les emocions i sobretot per fer ús de la comunicació com a estratègia de gestió. El dilluns dia 6 de gener es va fer la segona xerrada i ja hem escollit l’alumnat que ajudaran, en cas de conflicte, a resoldre aquestes situacions de manera dialogada i pacífica.