Sortida en bicicleta

Durant la setmana cultural els alumnes de 4t, 5è i 6è vam fer una sortida en bicicleta des de l’escola, vam passar pel carrer Major, un cop arribats a la plaça de l’església i giràrem a la dreta fins a la plaça de la bassa, allà vam agafar el camí de l’ermita. Un cop allà ens van fer una explicació dels diferents espais de la zona, així com de l’estil de vida i costums de fa anys i vam poder visitar la masia on ens van explicar el sistema de recollida d’aigua de pluja (cisterna) i a continuació tinguérem l’oportunitat de  visitar els diferents espais on es representen les diferents escenes del pessebre vivent. Vam poder entrar a l’interior de l’Ermita i vam tocar la campana. Aprofitàrem per esmorzar al recinte de l’ermita i després vam sortir  pel camí de la Nou de Gaià fins arribar al mas en Boada, allà ens van realitzar l’explicació de la història d’aquest mas.

A continuació vam seguir  pel camí en direcció a la Nou i passat el pont de la via, vam girar pel camí de la dreta i després ens vam dirigir a cal Marxant. Allà el Pol ens va fer una explicació del projecte ecològic que porten a terme. Vam sortir pel mig de la finca per veure les gallines i els cavalls fins arribar al camí de la Nou de Gaià en direcció a la Pobla de Montornès. Un cop vam arribar al nucli urbà vam pujar pel carrer Major i vam arribar a l’escola.