Impressores 3D

Aquest curs, el tema de la Setmana Cultural ha girat al voltant del “Còmic”. Durant aquesta setmana vam poder veure com funcionen les impressores 3D. A més de l’explicació, també vam poder fer preguntes sobre el seu funcionament.

Bàsicament, una impressora 3D és una màquina que serveix per produir representacions 3D físiques de models creats per ordinador. Amb les impressores vam fer un petit detall per cada alumne i alumna de l’escola i també estem imprimint una figura per cada classe. Aquí us deixem les rèpliques que hem fet fins ara.