Final Territorial del XIX Certamen de Lectura en Veu Alta

El dijous 11 de maig de 2023, l’alumna de 6è Maider Vera Blanco va representar l’escola en la Final Territorial del XIX Certamen de Lectura en Veu Alta que va tindre lloc a l’auditori de la Diputació de Tarragona. Va participar en la categoria de grumets verds, que correspon a l’alumnat de cicle superior d’educació primària. Havia de llegir durant un minut un fragment d’un text que havia escollit i preparat prèviament. Moltes gràcies pel teu esforç i dedicació. En el següent enllaç trobareu l’acte sencer que es va retransmetre en directe per Youtube:

El proper curs tornarem a participar donat que ha estat una experiència molt positiva per a l’escola. Enhorabona i a seguir gaudint de bones lectures!