Certamen literari Eusebi Mercader

L’Ajuntament de La Pobla de Montornès, per tal de fer homenatge a la memòria del que fou l’estimat poblenc Eusebi Mercader i Mercader, va convocar la primera edició del Certamen literari Eusebi Mercader adreçat als alumnes de primer a sisè de primària de l’Escola Els Ametllers.

La setmana prèvia a la seva celebració, els alumnes d’Educació Primària de l’escola van realitzar una narració on la temàtica era L’Ermita de la Mare de Déu de Montornès.

Per tal de decidir els guanyadors del Certamen, es va valorar l’originalitat i la correcció lingüística en funció de l’edat. Es van establir dos premis per categoria amb el benentès que el jurat podia atorgar-ne un a cada classe.

• Un val de 30 euros per comprar a la llibreria Abacus de primer a cinquè de primària.
  • Una Tablet a sisè de primària.

El dia 21 d’abril a les 11:30h es va fer el lliurament de premis, els guanyadors van ser:

Primer: Eric Alcántara Antón.

Segon: Guifré Alomà Lirón

Tercer: Robert Mihai Matei Dinca

Quart: Aleix Solé Parés

Cinquè: Maria Tirado Usero

Sisè A: Lidia Rosales Polini

Sisè B: Laura Sardà Asensio

Aquí podreu veure més fotos.