Castells del Baix Gaià

El dimarts 18 de febrer els alumnes de cicle superior vam anar a descobrir alguns dels castells del Baix Gaià amb autobús. Vam Sortir de l’escola a les 9h del matí amb autobús cap a la Nou de Gaià per visitar el centre històric de la vila. Després vam Seguir el recorregut cap a Vespella per visitar el lloc on estava ubicat el castell. A les ruïnes del castell de Vespella vam esmorzar. Després cap a Ferran, on ens van explicar breument l’exterior del castell. A Altafulla, en Lluís Virgili, el nostre guia voluntari, ens va fer una explicació des de l’era del senyor del castell de Montserrat. També vam fer un tomb per la vila closa d’Altafulla.

Més tard vam anar a dinar a la Torre d’en Guiu del Catllar. Després de dinar ens va venir a recollir la Iolanda, guia del castell del Catllar, per fer la visita a l’interior del castell. Un cop acabada la visita vam agafar el bus per tornar cap a l’escola.

Per acabar volem agrair a l’AMPA que poses a la nostra disposició un autobús per fer la sortida. També aprofitem per donar les gràcies als pares que ens ajudeu durant la setmana Cultural.