Castanyada curs 2022-23

Benvolgudes famílies, el dia 31 d’octubre hem celebrat la castanyada a l’escola.
Els alumnes d’infantil han fet uns panellets boníssims, amb l’ajuda dels de 6è i la col·laboració del Forn Virgili. Els alumnes de 1r a 5è han fet tallers de la tardor a les classes amb els seus tutors. A l’espai decorat de l’entrada de l’escola per part de l’AFA, el Castanyer, la Castanyera i els seus fillets ens han explicat el conte de la castanyera, ens han donat tot d’informació sobre els fruits de la tardor i també hem ballat la cançó de la castanyera. Aprofitem per donar les gràcies a l’AFA i tots els pares i mares col·laboradors. Com cada any, ens han donat les castanyes torrades  i les hem menjat calentones al pati amb els familiars que ens heu pogut vindre a veure ballar les danses de la tardor.
Moltes gràcies a tots els assistents a la festa.