6è CERTAMEN LITERARI EUSEBI MERCADÉ

Coincidint amb la diada de Sant Jordi, l’Ajuntament va convocar el sisè certamen literari d’Eusebi Mercader, on van participar  els nens i nenes de l’escola amb els seus relats i dibuixos.

La temàtica dels relats presentats era lliure, però havien d’esmentar el nom de La Pobla de Montornès i les històries podien estar ambientades en contextos reals o ficticis. Quant als dibuixos de la categoria infantil, el tema girava en torn la Llegenda de Sant Jordi.

Va haver premis en totes les categories, d’Infantil 3 anys a cinquè, una targeta de l’Abacus per valor de de 30€ i pels alumnes de 6è, una tauleta.

El lliurament de premis es va fer el dia 23 d’abril a la plaça de la Bassa i va estar amenitzat per diverses actuacions. A més, per a tancar l’acte, els assistents van poder gaudir d’un berenar a càrrec de l’AFA de l’escola.

ENHORABONA A TOTS ELS PARTICIPANTS!