UN TASTET DE JOCS I CURSES D’ORIENTACIÓ A SISÈ

Actualment, entenem l’orientació com la capacitat que tenim de determinar la posició d’una persona o cosa amb relació a un punt de referència.

Les curses i els jocs d’orientació estimulen el poder de concentració, la presa ràpida de decisions i la imaginació, ja que cal interpretar la informació que ofereix el mapa i contrastar-la amb la realitat que veiem a l’entorn, per saber on estem i cap on hem d’anar. L’orientació és un esport integral i complet en cos i ment.

Els jocs d’orientació són una esport molt divertit i complert.

Les nenes i els nens de sisè hem gaudit fent jocs d’orientació al pavelló, al pati de l’escola i al Parc de Can Rius.

Hem utilitzat mapes detallats per tal de trobar diferents elements situats tant al pati de l’escola com al Parc de Can Riu. El repte ha estat trobar tots els elements i fer-ho en el menor temps possible. Ho hem fet en petits grups i també hem utilitzat les tauletes.

Ha estat molt divertit!! Veure més fotografies