Últims dies de curs

Aquests darrers dies de curs hem realitzat moltes activitats molt engrescadores per tots i totes. Aquest any hem pogut tornar a la normalitat i fer moltes activitats que els darrers dos cursos vam haver d’adaptar.

Els alumnes de 6è han realitzat els esperats partits de futbol i bàsquet amb els mestres de l’escola i els alumnes de 3r i 4t els han animat fent pancartes i tot!

També vam fer l’esperada festa de l’aigua, que amb la calor que ha estat fent aquest dies ens ha anat molt bé.

Alguns nivells van anar a Can Rius a passar un matí al parc, altres van jugar lliurement per les diferents aules del seu pavelló realitzant lliure circulació, hem fet esmorzars de germanor per acomiadar plegats aquest curs…

I finalment, l’últim dia d’escola vam fer el COMIAT DELS ALUMNES de 6è que aquest curs ja marxen de l’escola. Entre llàgrimes d’emoció i riures vam gaudir d’uns balls molt especials. Recordeu que l’escola El Farell, la vostra escola, sempre tindrà les portes obertes per vosaltres!!! Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa que comenceu!

En aquest enllaç podeu veure totes les fotografies d’aquests últims dies.

Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu!!  Veure totes les fotografies