L’alumnat de 4t de Primària ha gaudit d’una sortida fascinant a les Coves del Toll, un dels jaciments prehistòrics més destacats de Catalunya. Durant el recorregut per l’interior de les coves, els infants han observat les formacions naturals i han descobert que l’últim tram estava inundat per les darreres pluges, un detall que ha despertat molta curiositat.
La visita ha continuat dins d’una cabana paleolítica, on el monitor ha explicat com vivien els nostres avantpassats i ha fet una sorprenent demostració d’encesa de foc amb tècniques prehistòriques. Aquesta experiència ha ajudat els nens i nenes a entendre millor la vida de fa milers d’anys.
Tot seguit, han participat en un taller on han creat un brunzidor i l’han decorat amb pigments naturals, tal com ho feien les comunitats prehistòriques.
Després de dinar a l’aire lliure en una explanada, els infants han tingut temps per jugar i construir cabanes, fomentant la creativitat i el treball en equip.
Ha estat una jornada plena d’aprenentatges i emocions, que els ha permès fer un autèntic viatge al passat.







