P5 Visitem equipaments culturals de Caldes

L’alumnat de P5 hem visitat dos equipaments culturals que tenim al poble, Thermalia i la Biblioteca Municipal.

Al museu hem conegut l’obra d’en Manolo Hugué i Pablo Picasso, dos artistes amics i col·laboradors i les seves tècniques de treball.

Hem descobert la diferència entre l’art figuratiu i l’art abstracte. També hem fet un taller on hem creat la nostra escultura abstracte.

A la biblioteca ens han ensenyant com s’organitzen els llibres, com es fa el préstec, com està distribuïda la biblioteca i quins recursos ens ofereix.

A l’espai dels més petits hem gaudit de la narració d’un conte i a continuació hem pogut mirar contes lliurament amb els nostres companys/es.

També ens han donat el carnet d’usuari a aquells alumnes que ho van demanar. A partir d’ara us animem a gaudir-ne junts.

Veure més fotografies