LECXIT! Tornem a engegar el programa de foment de la lectura entre els infants de primària.

Hola famílies!

En breu es posa en marxa el programa per fomentar la lectura a les escoles de Caldes. Es tracta d’un projecte promogut per la Fundació Jaume Bofill i que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants tot millorant la comprensió lectora. Som diverses les escoles adherides a aquest projecte, les quals, gràcies a l’ajuda de personal voluntari, han ajudat a participar aproximadament a 150 infants.

Des de l’escola, demanem voluntaris per ajudar a l’alumnat de quart i cinquè a millorar la seva lectura tot gaudint d’una bona estona.

El projecte es durà a terme els Dimarts de 16.30h a 17.30h a la biblioteca de l’escola. Cada voluntari tindrà assignat a un infant amb el que compartirà bones estones de lectura i ajudant en la seva comprensió.

Animeu-vos a participar!!! Demaneu informació a l’escola o bé a l’ajuntament.

Data límit per inscriure’s com a voluntari: 21 de Febrer

NO DEIXEU DE VEURE AQUEST VÍDEO !

Més informació a la web del nostre Ajuntament.

1 Voluntari = 1 Oportunitat !!